onsdag 14 januari 2009

same same but different

Min son växer så det knakar.. garderoben hans börjar bli för liten.. Sydde två tröjor till honom i all hast då alla de andra bara helt plötsligt var för små. Hur kan det bli så egentligen.. växer de flera cm på en natt?!

Det var meningen att jag skulle ge bort den ena tröjan, men sambon kunde inte bestämma sig för vilken vi skulle behålla, så han ville behålla båda två. Ja, varför inte?!
Det blir inte mycket sytt här, inte på senaste tiden och kommer nog inte bli en stund framöver. Min son har ett litet funktionshinder och vi står inför en kommande operation så mina tankar och känslor är på annat håll för tillfället. Hoppas ni har överseende med det och inte glömmer bort mig. För återkommer det gör jag med all säkerhet!!!

14 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Jättefina kombinationer!!!
Hoppas allt går bra med sonen, förstår att tankarna är på andra håll. Håller tummarna att allt går bra! :-)

Vindling sa...

Hoppas allt går bra med sonen. Lycka till med allt.

fante sa...

Fina tröjor :-) Hoppas allt går bra med sonen :-)

prickig design sa...

har saknat dig...
förstår om du har annat att tänka på och styra med.
hoppas att allt blir så bra som det kan bli! Lycka till, tänker på dig! kram

prickig design sa...

...förlåt, glömde...
superfina tröjor!!

od Andulky sa...

Jättefina tröjor, förstår att ni behåller båda!
Hoppas allt går bra med sonen, lycka till!

Anna-Snoddas sa...

Jättefina tröjor! Har saknat dina inlägg, men förstår varför! Ta hand om varandra, tänker på er! Kram, Anna!

Y sa...

ta hand om er!! all lycka till med operationen! å så fina tröjor, förstås

Helena sa...

Jättefina tröjor!

Hoppas allt blir bra med sonen! Vi finns här och tänker på er.

OttoPippi sa...

Vilka supercoola tröjor!!! Verkligen!

Inte glömmer vi bort dig inte!! Vi finns härute i cyber och väntar :-) :-)

Jag önskar ALL LYCKA TILL med din son!

Kram!!

Lilla Gryn sa...

Snygga!! håller tummen för att det går vägen med operation och allt. Ses snart hoppas jag!

Anonym sa...

Hoppas allt går bra! Håller tummarna!!!
LInda=)

Lallis/Helene sa...

Vilka fina tröjor! Förstår att ni behöll båda två :)

Hoppas att allt går bra med din son. Tänker på er!

Marie Frost sa...

Håller tummarna för att det går bra med operationen!
Tröjorna var verkligen en härlig kombination, jag förstår att sambon hade svårt för att bestämma sig!