måndag 5 januari 2009

utmärkelse

Nu har turen kommit till mig. Jag har fått min första award, och de två stycken på samma dag, först från Morvern, sen från Lilla Gryn. Blev väldans stolt :)
Det finns vissa regler som följer med utmärkelsen.
Reglerna är:
1.De som mottagit Utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2.Länka till den bloggare du fick den från.
3.Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4.Lämna ett meddelande i deras bloggar,så att de vet att de fått utmärkelsen.
De sju som jag vill ge utmärkelsen vidare till (De har säkert redan fått den förut) är:
Vill ju även ge den till Lilla Gryn och Morvern, men det var ju de som gav den till mig!

8 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Tack snälla söta du! Det värmer! :) Och tack detsamma!

prickig design sa...

tusen tack!!blir jätte glad!
måste säga att du är verkligen värd din nominering! du är så duktig!tack o kram!

Helena sa...

Åh, tack snälla du! Jättekul!

sygryn sa...

Tack! Vad glad jag blir!

prickig design sa...

...du är visst också nominerad!!!=0)

Mallaching sa...

Men alltså, huuuuur har jag missat dig???! Du syr ju jättemycket fint! Vilka jumpsuits... nu e min plutt för stor, men jag hade behövt dig som inspiration för några månader sen :) får använda den inspirationen till nästa då... en det är ju nåt år bort ;) Grattis till utmärkelsen!

OttoPippi sa...

Nämen tack snälla vad GLAD jag blir!!!!! Tusen tack! Och kram!

Lallis sa...

Tack snälla du för utmärkelsen! Så glad jag blir.