söndag 4 januari 2009

Tre gubbar, tre gubbar från pepparkakeland

Nä, det gäller inga pepparkakor men tre jumpsuits :)
Fick en beställning på tre jumpsuits i olika härliga färger. En superrolig beställning där jag njutit varje minut. Gillar verkligen färgvalet och tyget är så mjukt och härligt.
Kunden är en återkommande kund och det är ju också otroligt roligt!
Hoppas hon blir lika nöjd denna gång.
En blå/Grön

Blå/vit/röd

Brun/grön
Jag kan inte bestämma mig för vilken som är finast. Ena minuten är det den blå/röda för att nästa minut vara den med brunt, eller den blå/gröna.
Måste sy en till min egen son nu eftersom han vuxit ur sin, och snart är han väl för stor för att ha en jumpsuit. Eller när blir man det egentligen?




15 kommentarer:

prickig design sa...

wow!du är ju grym på dessa!själv har jag blivit lite försiktig och tillbakadragen i mitt syende. allt känns mer eller mindre jobbigt. väldigt tråkigt. tror att min nya maskin har stor del i det (borde vara tvärt om). jag måste ju trä om den, byta position på nålar, hela tiden för att få de olika sömmarna och det tar tid att lära sig och få rutin på.

prickig design sa...

grattis till nomineringen föresten!

Y sa...

fina!! som karameller!

LinSar sa...

Alla 3 va lika fina.

HugOlle sa...

Gud sååå fina! Jag bara dör av avundsjuka...

Anna-Snoddas sa...

Jättesnygga! DE är väl inte för stora förrän de vägrar ta på sig dem?! Typ 13?! :D

Mimmi sa...

Superfina! Håller med om att det är inte lätt att välja vilken som är finast, själv väljer jag nog mellan den ljusblå/röda eller grön/blå, ah, den tredje är heller inte så dum ;-)

Doris_Assar sa...

Åh jag älskar dina jumpsuits!! :-) Du har inspirerat mig att testa att sy en sån! :-)

Anonym sa...

Superfina jumpsuits! =)
Vad använder du för mönster, blir sugen på att testa själv. Hur gör du med kantbanden?
Stor kram/ Linda

Thea sa...

Oj vilka fina bodysuits! Och hur många som helst av dem!

Anonym sa...

gudars vad snygga!!! är det ditt egna mönster? blev jättesugen på att göra en jag med!!!

Naíma´s sa...

Tack för kommentaren hos mig :)
Dessa är ju grymt snygga. Härliga färger. Förstår att det är svårt att välja, min favorit får nog bli den röd/blå. Länkar till dig, hoppas det är ok.

[LiiNe] sa...

Gud vilka otroligt härliga färgkombinationer!!! O så fin modell :-)
//LiiNe

Malin o. Ante sa...

Den grön/blåa var ju absolut SUPERSNYGG!!! Väldigt fin kombination av färgerna! Det är så kul att se dina grejer igen :-))
Kram M

Lollo sa...

Nu har jag hittat hit! Vilka helt underbara. Kan du sy i vuxenstorlek?