söndag 9 november 2008

P.I.F

Nu har turen kommit till mig.. Nu har jag också hakat på en P.I.F, förmodligen sist av alla så det är ju frågan om jag får någon att haka på efter mig :)
Det var Syster Blå som fick med mig. Kunde inte motstå när jag skulle kunna få en present av henne. Hon har varit med mig sen mitt allra första inlägg. (Som förvisso inte var såå länge sen som jag skrev).

Så är det någon som känner sig manad att få en present av lilla Bubben, mot att ni lovar samma sak på er blogg, så lämna en kommentar så tar jag kontakt med er via mail.

"Det tre första som skriver en kommentar kommer att få en handgjord gåva. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka dem i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att "PIF", genom att lova samma sak på din blogg. Hoppas att du deltar det hade varit superkul......"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill va mä :)

Erica sa...

mellakaramell: Du är välkommen att vara med :) Men poängen är att du ska lova samma sak på din blogg, så att de tre första som lämnar kommentar på ditt inlägg ska få en handgjord gåva utav dig. Är på med ändå?

Anonym sa...

Klart! Jag kan göra många saker. inte sy men e duktig på annat pyssel ;)
Så jag e på :)

Erica sa...

Okej, då kör vi på..
Du kommer få ett mail av mig..

Nån mer som vill vara med?!