fredag 19 december 2008

Babyset

I min närhet är det plötsligt en massa bebisar som gör sig redo för att ploppa ut inom den närmaste tiden. En smygstartade och kom redan i måndags.
Har länge letat efter ett mönster på body. Hittade svenska mönsters monter på symässan och slog till..
Babytajts str 56. Brun interlock från mjukatyger, muddar Sos


Första bodyn jag någonsin har sytt, blev väldigt nöjd. Så nöjd att det blir svårt att ge bort den. Vi ska på besök hos en kär gammal vän ikväll, som jag inte träffat på några år, men som nu flyttat hit till huvudstaden. Höggravid och i behov av bebiskläder. Sydd i str 56. Tygerna behöver väl inte preseteras längre? :)







5 kommentarer:

OttoPippi sa...

Gud så sött och vilka underbara färgkombinationer!!

prickig design sa...

Jätte härligt set!
Har inte vågat mig på body än.... Kanske borde testa det medans man själv (eller min dotter!=0) )har användning för det så man vet om man bör ändra ngt osv.
Trevlig helg!

Anna-Snoddas sa...

Underbart, sååå sött!

Annelie sa...

gudars så gulligt! jättefint!

OttoPippi sa...

Hej!!! Jo 6 mån motsvarar stl 74 hos Gyther så det är bara att sy på!! :-)