söndag 21 december 2008

Beställning som äntligen blev klar!

Denna vecka har varit otroligt lång och jobbig. Med diverse sjukhusbesök som har varit mer eller mindre jobbiga så har sylusten inte infunnit sig och tiden har inte heller funnits.
Fick en beställning för två veckor sedan, jag försöker alltid prioritera beställningarna så de blir klara snabbt, men det gick lite långsammare med denna. Men nu under helgen så hade jag äntligen tid och lust att sy klart!

Ni har sett den förr.. Denna gång i en lite större variant, str 80. Skulle passa lagom till min son, och blev ännu mer sugen på att sy en till honom. Men hans byrå svämmar snart över, han hinner inte ens använda alla kläder innan de är för små, så nä.. han får ingen landskaps jumpsuit. Inte just nu iallafall..
Älskar det här tyget mer och mer för varje gång jag syr något i det! Är det någon som vet om de kommer sluta med det på jofotex, eller kommer de har det nu framöver?


6 kommentarer:

prickig design sa...

lika fin som förra!! jag tror inte att det är ett tyg som kommer att finnas för evigt.Tror att de tänkt sig en hyffsad begr. upplaga.
det kommer nog dock komma nya tyger med samma retrotänk.

OttoPippi sa...

Jätefin!

GOD JUL!!

Anonym sa...

Vad kostar en sådan?

Sandra sa...

Vilken fin overall! Måste nog köpa lite landskapstyg om det finns nåt kvar. Superfina hoodies också. Allt var fint :-)

Lattjo liten pryl sa...

Måste bara säga "Oh, wow! Vilken snygg jumpsuit!" för det tycker jag verkligen. Vad duktig du är.

God fortsättning på 2009! :o)

Lollo sa...

I really really like this one. I am quite impressed with your skills EEErica. - Mike