måndag 2 november 2009

Jag lever..

Visst Bubben lever vidare :)
Har haft en lång bloggpaus då sonens funktionshinder tagit all kraft efter operationen och nu fungerar allt super för honom. Och så har vi fått tillökning i familjen. Den 12e september kom lillebror till världen och nu tar han min kraft och energi :)
Sytt har jag gjort hela tiden, men inte bloggat om det bara. Men nu är jag igång igen. Med stora killen på dagis och lilla killen som sover mest fortfarande så hinner jag nog med lite bloggande mellan varven.
Hoppas ni läsare finns kvar, eller att ni hittar tillbaka hit snart igen!

5 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Åh vad roligt! Att ni levde visste jag ju, men kul att du känner att du vill börja blogga igen! Har saknat dig! Välkommen tillbaka! :)

Anna-Snoddas sa...

Och GRATTIS till lillebror förstås!

Katharina sa...

Roligt att se att du hittat tillbaks hit! Har saknat dina fina grejer på bloggen och funderat lite över vart din tid tog vägen. Jag har inte heller tid för tillfället, så min blogg ligger också nere just nu. Men väldigt inspirerande att se att det bara är till att väcka liv i den igen. Det kanske man skulle ta och göra...

Grattis till tillökningen förresten. Njut så länge det sovs. =)

Lallis/Helene sa...

Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden!! Skönt att höra att ni mår bra och STORT grattis till tillökningen!

prickig design sa...

Vad glad jag blev när jag såg detta! Grattis till den lille!! Vad skönt att höra att den stora killen mår fint. Har varit lite orolig måste jag väl erkänna.:o/