onsdag 11 november 2009

UFOt som blev klart..

Som jag skrev i tidigare inlägg så håller jag på att beta av UFO högen. (UFO- unfinished objects). Först ut är en jumpsuit. Ni som följt min blogg förut har sett den förr. Klippte ut den och tänkte sy till Storebror, men nu är den alldeles för liten så den får ligga och vänta på att lillebror ska växa i den.
Jag kom ihåg att fodra luvan denna gång.

Mönster: Mitt eget.

Tyg: Landskapstyg från Jofotex. Röd interlock tror jag kommer från Mjuka Tyger, men kan vara E-slöjds också. Muddar alla från Stoff och Stil.

Fortsätter med min UFO hög..

3 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vilken läcker!

prickig design sa...

så fin den är! vilken fart du har! härligt att "se" din energi!DELA MED DIG!=0)

Jenny sa...

Vad härligt att få undan den högen ... och fint blev det också!