söndag 29 november 2009

Ytterligare ett set..

Med risk för att bli tjatig så bloggar jag om mitt tredje set av byxa och tajts som är till min son, bra att ha under overallen kläder.
Rent sömnadsmässigt blev jag mest nöjd med detta set. Använde mig av Gekkos snabba resårkanal, och jäklar så lätt och snyggt det blev. Önskar jag använt mig av den på tågsetet. Den kommer jag definitivt använda mig av framöver.
Tyget är köpt på symässan i kista. Det var första gången jag lämnade min lilla son ensam med pappa, så jag kunde gå och strosa på symässan. Men eftersom jag ammar så såg jag framför mig en bild av en helgalen och hungrig son och en svettig pappa, så strosandet blev det inget av. Istället en varm och svettig mamma som stressade fram till de som jag ville besöka, upp med plånboken snabbt betala för de tyger jag ville ha sen rusa vidare. När jag var klar och köpt allt jag planerat och var på väg ut kollade jag på klockan, 20 minuter hade jag varit därinne!!! Måste vara rekord. Jag kom hem till två sovande söner och en surfande pappa. Allt hade ju såklart varit superlugnt och jag hade gott och väl kunnat stanna längre. Men det kommer fler symässor...

Tyg: Djungeltyget jersey från JNY design. Gul muddväv från Dollys.
Mönster: Samma vanliga Meedom.
Övrigt: Är supernöjd. Kunde inte gått bättre med detta set. Är starkt imponerad av resårkanalen!

5 kommentarer:

FridoLi sa...

Riktigt fint och lyckat med gula muddar!

Doris_Assar sa...

Såå fint!!

JuMel sa...

Fint set! Kul med gula muddar, tänk att muddfärgen gör så stor skillnad på ett plagg!

Lollo sa...

Underbart tyg!

Fangoria sa...

Snyggt!!!