söndag 24 augusti 2008

Dagisväska, igen

Budade hem ett tyg från tradera för ett tag sedan. I annonsen såg det så fint ut, men när jag fick hem det så var det trist och urtvättat. Det har legat i min tyghög ett bra tag nu, men nu ikväll tog jag tag i det och sydde en dagisväska. Men jag är mkt skeptiskt till det här tyget och kan inte bestämma mig för om väskan bara är rent ut sagt skitful, eller om den blev ganska fin ändå med tanke på hur tyget ser ut.
Men men, något kommer man nog kunna använda den till.
Mönster: Dagisväska från knåpmoderns blogg
Tyg: Gammal 70-tals gardin, ljus orange bomullstyg från fabric shack som foder.

5 kommentarer:

prickig design sa...

Jag tyckte att den va "skit-fin"!! =0)

Kottekott sa...

Jag är helt kär..supefin ju!!!!

Erica sa...

VA?! Är det sant?!?! Kanske jag som har mina mest kritiska glasögon på.. hmm :)

rino sa...

jag är lite sen, men jag gillar också tyget. Tycker att lite urtvättat kan vara okej

Malin sa...

Den blev superfin !!!