fredag 15 augusti 2008

En dag med tyg i massor

Idag har tyger trillat in från höger och vänster. Fick min leverans från stoff och stil, det kom ett paket med tyger jag vunnit på tradera och så blev det mera vaxdukar (passar på när det är rea).

Tygerna är tvättade och hänger på tork.. Längtar tills jag sätter saxen i de och påbörjar nästa utmaning.
Dock blev det ett misslyckande i tvätten. Ett av tygerna färgade av sig på ett annat. Men det funkar nog ändå, nu är det tyget ljusblått istället för vitt.

Och tvillingnålar är köpta. Nu är det bara att köra på.

2 kommentarer:

6-barns mamma sa...

Det är roligt när man får lite nya tyger, inspirationen brukar vara stor då. Tycker du syr så fina saker, syr jag med och stickar att blogga om det är jag dock nybörjare på!

Erica sa...

Åh tack! Ska ta ohc kolla in din blogg..