söndag 12 oktober 2008

Velour igen..

Har sytt mera i velour, men nu räcker det nog för ett tag. Är sugen på att sy lite annat och har en massa ideér i huvudet som måste ner på tyg.
(Men usch så trött jag blir när bilderna inte vill lägga sig rätt.. Vet inte hur man gör för att fixa det, så om någon snäll själ har lust att förklara så tar jag tacksamt emot hjälp)



DEnna gång använde jag brun och orange velour från sundbybergs textilcentrum. Den bruna från stoff och stil och den här är olika i färgen och jag kan inte bestämma mig riktigt för vilken jag tycker är finast. Den från Sundbybergs textilcentrum är lite ljusare och varmare i färgen tycker jag. Men den från stoff och stil är en fin nyans på brun.
Muddarna som vanligt från stoff och stil.

1 kommentar:

Carolas Bod sa...

Härliga saker :-)

En helt annan fundering - var har du skaffat din räknare? Jag har en - som jag inte kan se hihi. Men din såg jag siffror på :-D