fredag 10 oktober 2008

Velour, ny favorit :)

nu har jag sytt ytterligare ett velour set och utav alla set som jag har sytt är nog dessa två mina favoriter. Gillar verkligen det gula mot det bruna!
(Bilderna blev lite olika men det är samma gula och samma bruna i båda seten)
Den bruna velouren från stoff och stil. Den gula från Sundbybergs textilcentrum. Muddarna som vanligt ifrån Stoff och Stil.
Mönster har jag som vanligt utgått från meedoms form 1 på både byxor och tröja. Byxorna har jag gjort mycket vidare nertill och tröjan lite smalare.

4 kommentarer:

prickig design sa...

Roligt!Har just lagt ut en kombo i just brun och gul velour.
Din agrejor va snygga, som vanligt!! Trevlig helg!!

Erica sa...

Tackar.. Kollade in din kombo. Snygg den med. Som vanligt :)

Anna-Snoddas sa...

Fiiiina! Jag ÄLSKAR brunt (som du kanske märkt), och det passar ju ihop med ALLT!

sygryn sa...

Jättefint! Har nyligen sytt gult o brunt oxå, gult elefanttyg, med brun raglanärm....kommer på bloggen snart!:-)