onsdag 29 oktober 2008

Hängslebyxor


Försökte mig på hängslebyxor igen. Av samma mönster men denna gång använde jag strechigt tyg istället. Blir nog lite bättre när han sitter ner. Blev inte allt för bra bilder, det är svårt att få en kille som inte kan gå att stå modell, men man ser väl på ett ungefär hur de ser ut. Lite utsvängda nertill..
Min sambo sa John Travolta när han såg brallorna :)
De blev lite stora upptill runt axelbanden. Min son är ju ganska tjock så därför tog jag ut lite extra på mönstret men det hade ju bara behövts över magen. Värsta dubbelhakan lyckades han få till också, haha. Så tjock är han inte!
Röd velour från Sundbybergs textilcentrum, vit strechjersey stoff och stil.

3 kommentarer:

OttoPippi sa...

Så bra dom blev!!! Retrorätt!!

Helena sa...

Snygga byxor!

Anonym sa...

Jättefina! Gillar även din jumpsuit från förra inlägg!