fredag 3 oktober 2008

Inte mycket sytt..

Det har inte blivit mycket sytt sista tiden. Jag har börjat jobba igen efter att ha varit mammaledig. Jobbar bara 50% visserligen, men vad det tar på krafterna när man inte har varit på jobbet på nio månader! För hoppningsvis kommer jag in i det igen relativt snabbt så jag kan ägna mig åt roligare saker på min fritid än att vara trött :)

Igår kom äntligen elefanterna som jag väntat på i evigheter, känns det som. Fyra härliga nyanser! De hänger på tork efter att ha tvättats.. Längtar efter att få sy med de efter att ha sett på alla era bloggar allt fint ni gjort med elefanterna. Äntligen är det min tur.

Fredagskvällen har ägnats åt att klippa ut en massa i olika tyger. Det är ganska trist tycker jag att klippa, så ikväll har jag kört ett maratonrace i klippning, i veckan kan jag ägna mig åt att bara sy :)

Hoppas ni får en trevlig helg! På återseende (snart jag lovar!!)

Inga kommentarer: